Tuesday, September 27, 2016

Daniw Ti Panagayat

*ILOKANO-FILIPINO POEM*
Ni Bayani Macatiag Gabriel

DANIW TI PANAGAYAT

Itartaray ti angin 'toy timekko
No kasangsango ka.
Isu a kadayta nga rabii
A naraniag ti bulan,
Ramanak ti tunggal letra
Tapno masigurok nga nasam-itda;
Isabbuagko ti angin
Tapno maanglabko no nabangloda metlang;
Sakak ida maysa-maysaen nga urnungen
Keng ubunen tapno agbalin a sao;
Agbalin a daniw.

Kastoy ayat ti aramidek
Maibagak laeng ti limed a panagayat.

Bay-am kuma a agitoy
Dandaniwko iti mangarog kengka.

* * *

TULA NG PAG-IBIG

Itinatangay ng hangin ang aking tinig
Kapag kaharap kita.
Kaya ngayong gabi
Na maliwanag ang buwan,
Titikman ko ang bawat letra
Upang masigurong matamis ang mga ito;
Isasaboy ko sa hangin
Upang masamyo kung mabango rin.
At saka ko isa-isang iipunin
At tutuhugin upang maging salita;
Maging tula.

Ganito mahal ang aking gagawin
Masabi lamang ang lihim na pagtingin.

Hayaan mo sanang
Ligawan ka ng aking mga tula.

No comments:

Post a Comment